IES J.M . - TABLON DE ANUNCIOS

Estamos esperando tu anuncio. Lo puedes mandar dirigiéndote a e-mail
jut.avi@gmail.com

Alberto Moravia

Alberto Moravia
escritor italiano

jueves, 16 de junio de 2011

busco feina de cambrer i/o cuiner

Apreciat/da Sr./Sra.

Em dic Lluís Victori (32 anys) i sóc un català que, tot i

que  fins ara s'ha dedicat a ser comercial dins el sector
alimentari, vol reenfocar la seva carrera professional cap
al sector de l'hostaleria. El curs que ve tinc la intenció
de fer algun postgrau i/o curs en aquest sentit, paral.lelament
a la feina del dia a dia.

És per això que un servidor està buscant feina de camarer
i/o cuiner en un restaurant a Girona o província. Visc a Sant
Hipòlit de Voltregà, Osona, Barcelona, però tinc la intenció
de venir a viure a la província de Girona molt aviat.

Parlo perfectament el castellà, el català i l'anglès, i bastant
bé l'italià. Actualment estic estudiant el francès i el portuguès.

Els adjunto el meu curriculum vitae

Esperant la seva resposta


Atentament

Lluís Victori
Tel. 629.217.208

lluisvictori@hotmail.co.uk

No hay comentarios:

Publicar un comentario